پیش نیاز دوره ها

دانشجویان عزیز و گرامی سلام ؛

در صورتی که زمان شرکت در یکی از دوره های دانشکده به اطلاعیه مشابه تصویر زیر برخوردید نگران نباشید! با روشی که در زیر به شما آموزش میدهیم میتوانید به راحتی دوره ها را ادامه دهید:

در واقع برای اینکه بتوانید به دوره های بالاتر دسترسی پیدا کنید حتما میبایست دوره ی قبلی را به صورت کامل گذرانده باشید.

۱- بعد از مطالعه دروس در ستون سمت چپ یک نوار پیشرفت صورتی رنگ به همراه درصد پیشرفت درسی شما نمایش داده میشود. زمانی که این عدد به ۱۰۰% برسد یعنی شما تمامی دروس را مطالعه کرده اید و آزمون را هم با موفقیت قبول شده اید.

۲- پس از اینکه در کنار تمامی دروس و آزمون دوره ی شما تیک صورتی رنگ مشاهده کردید؛ در ستون سمت چپ بر روی دکمه ی “اتمام دوره” کلیک کنید.

۳- پس از آنکه در ستون سمت چپ بخش بالا دکمه ی سبز رنگ با عنوان ” دوره پایان یافته ” را مشاهده کردید، به راحتی میتوانید در دوره ی بعدی شرکت کنید.

 

در صورتی که تمامی مراحل بالا را انجام دادید و باز هم اطلاعیه را مشاهده کردید؛ با تیم پشتیبانی دانشکده در ارتباط باشید.

با آرزوی موفقیت برای شما دانشجویان گرامی

25 دسامبر 2020

0 پاسخ به "پیش نیاز دوره ها"

ارسال یک پیام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

با خوشحالی بسیار به آگاهی عموم پژوهشگران و تشنگان مطالعه عمیق کتاب مقدس مسیحی میرسانیم که این آموزشگاه بر اساس کلام خدا، جهت ترغیب به فراگیری، تنویر فکر، و تجهیز عملی شاگردان مسیح تاسیس شده است. مسئولین این آموزشگاه در این سفر پر هیجان روحانی نه به عنوان مرشدان بلکه همچون همسفرانی در کنار شما خواهند بود و تجربیات ارزشمند خویش را که حاصل عمری شاگردی و تحقیق است با شما در میان خواهند گذاشت.

خبرنامه

سلام چه کمکی می تونم به شما بکنم؟
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO